Aftermovie ontwikkeld in samenwerking met Triangle Creative Agency.


De uitdaging

Als vaste marketingpartner van The DOC werden wij gevraagd om een evenement op te starten om de klantrelaties verder uit te bouwen en klanten te bedanken voor de leuke samenwerking. De activiteiten, locatie en verdere invulling werd geheel aan ons toevertrouwd en dus gingen we met veel plezier aan de slag om het event gestalte te geven.


De oplossing

Het idee werd een Culinaire Partner Dag bij de Kookfabriek in Eindhoven. Tijdens dit evenement werden enthousiaste presentaties afgewisseld met een inspirerende kookworkshop. Het concept was om bezoekers uit de dagelijkse comfort zone te halen en gezamenlijk in de keuken te laten werken aan leuke gerechten om zo directe interactie op gang te brengen. Om samen een topgerecht tot stand te brengen is communicatie immers een belangrijke factor.


Resultaat

Via het event werden de persoonlijke banden tussen de klanten en The DOC versterkt en de naam van het merk verder vergroot. Na het event kregen alle bezoekers een eigen Doggy Bag uitgereikt met daarin leuke items die aansluiten bij het evenement en uiting geven aan de warme klantrelatie.


Client

The DOC

Datum

21 maart 2018

Categorie

Inbound marketing


Airport Weert
Into the Blue