De uitdaging

Restaurant Flicka is een beleving die voortkomt uit de droom van chef-kok Thomas van Santvoort en zijn partner Merlijn van den Bosch. Een plek waar passie, kennis en kunde, opgedaan bij verscheidene toprestaurants, gebundeld worden in moderne gerechten van topkwaliteit met een verrassende kwinkslag.Thomas heeft zijn droom eind 2017 kunnen realiseren en kon de lancering van zijn vierde “meisje”, Flicka, maar een keer groots aanpakken. Daar heb je Creatieve Strategen voor nodig. Wij werden gevraagd de website te ontwikkelen en te helpen met de huisstijl.


De oplossing

Het was ons doel de marketinguitingen van Flicka te laten samensmelten met de smaken en sterwaardige uitstraling van de gerechten en de zaak van Thomas en Merlijn; enerzijds smaakvol en anderzijds een streling voor het oog. Een samenwerking bijna net zo smakelijk als de gerechten van Thomas volgde en vanaf de lancering verzorgt Creatieve Strategen dan ook met trots de marketinguitingen en creatieve concepten voor Flicka.


Resultaat

We hebben samen met Thomas zijn visie vormgegeven met als resultaat een prachtige website en unieke cadeaubonnen..Van chocolade! Hiermee valt Flicka direct op als hoogwaardig luxe restaurant en kunnen zij zelfs met de cadeaubon de creativiteit en kwaliteit van de gerechten laten zien.


Client

Restaurant Flicka

Datum

17 oktober 2018

Categorie

Inbound marketing


Partner Event
Airport Weert