De uitdaging

Het meedenken over het design en de marketing uitrol van het nieuwe food concept So Yummy. Het bezorgen van gezonde en vers bereiden lunchmaaltijden bij bedrijven om hiermee de werksfeer en vitaliteit binnen organisaties te verhogen. Aan ons is gevraagd om hiervoor een smaakvolle huisstijl en heerlijke website te creëren.


De oplossing

Wij hebben gekozen voor een huisstijl met daarin diverse pasteltinten die frisse en gezonde beleving oproepen, deze stijl hebben wij verder doorgevoerd in de website om deze zo benaderbaar mogelijk te maken. Tevens hebben wij de digitale menukaart voorzien van bij passende food fotografie om de smaakbeleving verder neer te zetten.


Resultaat

De lancering is zeer goed verlopen en de reacties op So Yummy zijn zeer positief. Diverse media hebben intussen al geschreven over dit prachtige bedrijf. Wij zijn zelf zeer trots dat wij hebben mogen meewerken aan de lancering van dit mooie project.


Client

So Yummy

Datum

20 Maart 2019

Categorie

Inbound marketing


The DOC On Tour