De uitdaging

Inoferro heeft een duidelijke visie: Zij willen een schaalvergroting bewerkstelligen en van superjachten met een afmeting van 50 tot 75 meter opschalen naar superjachten met een afmeting van 75 tot 100 meter. We spreken daarbij van top segment, de crème de la crème, waar Inoferro met haar exclusieve en uitzonderlijke dienstverlening superjachten letterlijk laat stralen.Bij deze schaalvergroting naar dit top segment hoorde een upgrade van alle uitingen naar de markt. Er was acute behoefte aan een nieuwe brochure voor de METSTRADE Beurs in de Amsterdam RAI, waar Inoferro op het SuperYacht Pavillion staat, voorzien van een identiteit passend bij de allerhoogste kwaliteit en het prestige waar Inoferro voor staat en haar klanten letterlijk op bouwen. Er was behoefte aan Creatieve Strategen.


De oplossing

Na een eerste idee werd de brochure ingericht op de luxe markt die Inoferro met haar diensten verrijkt, voorzien van enkele foto’s uit de werkplaats om het geheel van een persoonlijke touch te voorzien en scheepswerven een unieke blik achter de schermen te gunnen. De brochure blijkt een schot in de roos en het startschot voor de schaalvergroting van Inoferro. Tijdens de creatie van de brochure smaakt het creatieve proces naar meer en wordt er ook een geheel nieuwe beursstand voor de METSTRADE ontwikkeld en ontstaat er een promotiefilm voor de SuperYacht Night, het exclusieve jaarlijkse feest van de superjachten branche waar Inoferro silver sponsor is, waarin het logo van Inoferro in hoogglanzende roestvrijstalen letters het beeldscherm streelt.


Resultaat

Inoferro heeft haar doel bereikt en de stap gemaakt. Zij zijn de autoriteit op het gebied van roestvrijstaal. Creatieve Strategen is erg trots op de reis die we samen maken met als resultaat “een roestvrije samenwerking” en het verwezenlijken van Inoferro’s ambitieuze doel.


Client

Inoferro & Midway Metals

Datum

11 November 2017

Categorie

Inbound marketing


La Folie 10 jaar!
Meet The Me-Mover