“Een zeer succesvol partner event met een fijne samenwerking met Creatieve Strategen!
Leon Bekkers
CEO & Owner

De uitdaging

Voor 2019 hebben Inoferro en Midway Metals Marine een duidelijke visie: Het contact optimaliseren met alle partners en doorgroeien als premium merken. En dan niet zomaar premium merken! We spreken daarbij van het top segment, de crème de la crème, waar Inoferro en Midway Metals Marine met haar exclusieve en uitzonderlijke dienstverlening superjachten letterlijk laten stralen.


De oplossing

Na afloop van de MESTRADE Beurs was er voor alle partners van Inoferro en Midway Metals Marine een prachtig event! Gezamenlijk vaarden alle genodigden op een rondvaartboot door de Amsterdamse grachten, compleet met diner en een fantastische DJ. Een perfecte avond waar langdurige samenwerkingen verder zijn versterkt en beklonken. Wij creëren voor alle gasten een unieke ervaring om de hoofdstad in de nacht vanaf het water te bewonderen! Na afloop ging iedereen naar huis met een heerlijke fles Bello Limoncello in een prachtige custom made Goodie Bag van Inoferro en Midway Metals Marine.


Resultaat

Lovende reacties, vele beklonken en hernieuwde samenwerkingen en een unieke ervaring voor alle partners. Het werd een event waar nog lang over nagepraat zal worden en die bijdraagt aan de strategische doelen van Inoferro en Midway Metals Marine. Wij zijn als Creatieve Strategen trots dat wij dit fantastische evenement hebben mogen ondersteunen met passende marketinguitingen en zijn beide organisaties dankbaar voor deze mooie opdracht en het vertrouwen.


Client

Inoferro & Midway Metals

Datum

11 November 2018

Categorie

Inbound marketing


Een Brexit Ticket
Sterwaardige Positionering