De uitdaging

Het introduceren van een nieuw fitnessproduct op de Nederlandse markt. Dat is waar Me-Mover Benelux ons voor benaderende. We hebben hierop de gloednieuwe website van deze organisatie ontwikkeld en verzorgen de totale branding rondom de Me-Mover in België, Nederland en Luxemburg.


De oplossing

We creëerden een strategie waarbij marketing gecombineerd wordt met fitness, innovatie en retail. De Me-Mover bleek tijdens ons marktonderzoek tevens zeer geschikt voor fysiotherapie, omdat het een lagere belasting op de spieren geeft dan bijvoorbeeld hardlopen. Met de nadruk op deze informatie en de grote voordelen van de Me-Mover voor (herstellende) atleten richtten we ons met de strategie op sportscholen en fysiotherapeuten naast consumenten.


Resultaat

De eerste Me-Movers zijn intussen al succesvol ingezet bij sportscholen en fysiotherapeuten, maar worden ook particulier afgenomen. Met daarbij vermeldingen en publiciteit in het Brabants Dagblad kunnen we zeggen dat de branding van de Me-Mover voorspoedig verloopt. De Me-Mover wordt wegens zijn succes ook verhuurd en ingezet bij verschillende recreatieve organisaties om mensen tijdens een dagje uit te laten genieten van de Me-Mover. De veelzijdigheid van dit prachtige apparaat zorgt zo voor een grote diversiteit aan toepassingen en klanten, zoals te zien in onze klantcases.


Client

Me-Mover Benelux

Datum

17 januari 2018

Categorie

Inbound marketing


Een Roestvrije Samenwerking
Waterman Capital