De uitdaging

Capital Chains is de wereldwijde specialist in de Supply Chain. Ze worden ingevlogen naar de grootste en meest invloedrijke organisaties over de hele wereld om hen te helpen met hun specifieke kennis. Met deze kennis van de Supply Chain brengt Capital Chains enkele van de grootste organisaties ter wereld nog meer tot bloei. Om de waarde van Capital Chains aan hun respectievelijke klanten te tonen, vroegen zij ons een website te creëren die deze waardevolle en excellente punten uitstraalt.


De oplossing

Bij het creëren van de website voor Capital Chains zijn wij trouw gebleven aan de diensten die zij bieden voor hun klanten en de effectiviteit en structuur die zij hen bieden. De beste manier om dit aan potentiële nieuwe klanten te laten zien is door bestaande klanten het verhaal te laten vertellen over de samenwerking en de manier waarop zij zien dat Capital Chains waarde toevoegt aan deze organisaties. De website heeft een duidelijke focus op de klanten, projecten en diensten. Het toont de effectiviteit van de geboden oplossingen door Capital Chains en tegelijkertijd inspireert het bezoekers om oplossingen te vinden voor hun eigen organisatorische problemen.


Resultaat

Capital Chains heeft de expertise en ervaring om een ​​geweldige oplossing te bieden voor ieder Supply Chain vraagstuk. Hun website is een directe weerspiegeling van deze verklaring geworden en is een interactieve showcase van projecten geworden waarbij de klant en zijn verhaal centraal staan.


Client

Capital Chains

Datum

20 Mei 2017

Categorie

Inbound marketing


Waterman Capital