De uitdaging

In de Korte Putstraat leefde al lange tijd de wens voor een eigen evenement in deze wereld beroemde Bourgondische Restaurantstraat. Wij werden als vaste marketingpartner ingeschakeld om dit event van de grond af op te zetten, beginnend met een strategie en eigen huisstijl tot het realiseren van het daadwerkelijke event met alle campagnes en promotiematerialen daar omheen.


De oplossing

Na een eerste brainstorm zijn we met het evenement aan de slag gegaan en besloten we de jaargetijden als leidraad te gebruiken en de smaken en bijzondere gerechten van ieder seizoen te combineren met passende wijnen. Korte Putstraat Proeft werd zo geboren. Een eigen logo, speciale menukaarten, staande banners voor in de straat en een totaalconcept dat ieder seizoen ingezet kan worden werd gecreëerd.


Resultaat

KP Proeft is een begrip geworden en komt inmiddels ieder seizoen terug en kende zijn eerste editie met “Korte Putstraat Proeft: De Lente”. Een groot succes waarop wij en de ondernemers uit de Korte Putstraat met veel plezier terugkijken.


Client

Korte Putstraat

Datum

16 maart 2019

Categorie

Inbound marketing


Men's Lifestyle Destination
La Folie 10 jaar!