Hou je CRM levend

Onverslaanbare marketing
automation voor je organisatie

Marketeers rekenen het verzamelen van data vanuit de marketingacties al tot hun standaard marketingstrategie. De extra stap is echter om deze data doelgericht in te zetten, zodat je deze data ten volle benut om je marketing een succesvol vervolg te geven.

Marketing automation is gebaseerd op het geven van de juiste informatie op het juiste moment, om zo leads aan te spreken en warm te maken om klant te worden bij je organisatie.

Met marketing automation blijf je zowel leads als klanten gedurende ondersteunen met relevante content en interessante nieuwsfeiten. Zo blijft je altijd in contact en weet je zeker dat de personen in je CRM systeem een structureel contact moment met je organisatie hebben.

Impact van inbound marketing:

4.1X

Meer traffic

3X

Meer leads

79%

Meer omzet
Strategische Leadgeneratie

Download onze Trend Paper over Inbound Marketing 


Wil je weten hoe je een resultaatgerichte inbound marketingstrategie formuleert? Download dan onze Trend Paper, waarin wij je onze strategisch visie geven over het creëren van een sterk inbound marketing systeem.

Hoe werkt het

Drie belangrijke pijlers van Marketing Automation

Informeren.

Nieuwe contacten via de website gaan automatisch mee in de cyclus van informeren en worden structureel op de hoogte gehouden met relevante content.

Inspireren.

Het aanbieden van relevante content aan je leads zal deze helpen om geïnspireerd te raken over de diensten van je organisatie. De stap van lead naar klant gaat daardoor een stuk sneller.

Overtuigen.

De laatste fase van marketing automation is het overtuigen van de lead. Door middel van het aanbieden van white papers en case studies worden leads overtuigen van de kwaliteiten van je dienstverlening.