Meer en betere leads

Ontembare leadgeneratie
voor je organisatie

Wij helpen om je marketingacties om te zetten in concrete leads met naam, toenaam, functie en bedrijf van de contactpersoon. Door middel van leadgeneratie halen wij de interesses van de doelgroep op persoonsniveau naar boven en kan hier direct op gehandeld worden.

Campagnes worden door middel van alle (digitale) marketingkanalen zo ruim mogelijk verspreid om een zo groot mogelijk bereik te creëren. Vanuit al deze kanalen laat de doelgroep data achter. Deze data wordt geanalyseerd en resulteert in een concreet overzicht van personen en organisaties binnen de doelgroep, aangevuld met hun interesses, wat zij hebben gelezen, waar zij op hebben geklikt en hoe deze personen en organisaties in het overzicht terecht zijn gekomen. Deze lijst met prospects kan vervolgens gericht benaderd worden aan de hand van de achterhaalde interesseprofielen.

Impact van inbound marketing:

4.1X

Meer traffic

3X

Meer leads

79%

Meer omzet
Strategische Leadgeneratie

Download onze Trend Paper over Inbound Marketing 


Wil je weten hoe je een resultaatgerichte inbound marketingstrategie formuleert? Download dan onze Trend Paper, waarin wij je onze strategisch visie geven over het creëren van een sterk inbound marketing systeem.

Hoe werkt het

Drie belangrijke pijlers van Leadgeneratie

Nieuwe bezoekers.

Aantrekken van nieuwe bezoekers naar de website van je organisatie. Zodat deze je organisatie leren kennen en bekend raken met je dienst of product.

Meer leads.

Website bezoekers converteren naar leads. Dit doen wij door middel van white papers, call to actions en het creëren van optimale customer journey op je website.

Meer klanten .

Leads transformeren tot klanten. Door een combinatie van marketing automation en de juiste content zorgen wij ervoor dat je leads warm gemaakt worden om klant te worden.