De strategische manier van marketing

Onverslaanbare inbound
marketing voor je organisatie

Inbound marketing gaat over het creëren van waardevolle ervaringen die een positieve impact hebben op potentiële klanten en je onderneming op een relevante manier onder de aandacht brengt bij je doelgroep. Door inhoud te creëren die is ontworpen om de problemen en behoeften van je ideale klanten aan te pakken, trek je gekwalificeerde prospects aan en bouw je vertrouwen en geloofwaardigheid op voor je onderneming.

Wij doen dat door het trekken van de aandacht van prospects en klanten. Deze begeleiden wij vervolgens via blogs, posts, nieuwsbrieven, advertenties met relevante en nuttige inhoud naar je website. Zodra ze zijn hier zijn aangekomen vangen wij ze voor je op via inschrijfformulieren, chatbots, white papers en andere call to action opties.

In tegenstelling tot andere vormen van marketing hoef je met inbound marketing niet te vechten voor de aandacht van potentiële klanten. Ze komen uitzicht zelf naar je toe omdat de content zich aanspreekt.

Impact van inbound marketing:

4.1X

Meer traffic

3X

Meer leads

79%

Meer omzet
Strategische Leadgeneratie

Download onze Trend Paper over Inbound Marketing 


Wil je weten hoe je een resultaatgerichte inbound marketingstrategie formuleert? Download dan onze Trend Paper, waarin wij je onze strategisch visie geven over het creëren van een sterk inbound marketing systeem.

Hoe werkt het

Drie belangrijke pijlers van inbound marketing

Inzicht.

Inbound marketing geeft je inzicht in je potentiële klanten, welke content scoort bij ze en welke kanalen zijn het beste en generen de beste leads voor je organisatie. Op deze manier is het rendement van je marketing altijd inzichtelijk.

Meer Leads.

De meerwaarde van een inbound marketing zit in het creëren van leads waarmee de sales afdeling niet klanten kan maken. Met inbound marketing pas je een marketingstrategie toe die zich focused op leadgeneratie.

Buyer Persona’s.

Met inbound marketing werk je aan gerichte content voor verschillende personen. Zo heb je gemiddeld 3-5 ideale type klanten als organisatie. Met inbound marketing als strategie creëren wij voor ieder type klant specifieke content.