Effectieve Marketing aan de hand van je Nieuwsbrief

Effectieve Marketing aan de hand van je Nieuwsbrief
In termen van effectiviteit is E-mail Marketing nog steeds een van de beste middelen om in te zetten om uw doelgroep direct te benaderen. Het gebruik van een digitale nieuwsbrief helpt niet alleen om direct de doelgroep te benaderen en de producten of diensten onder de aandacht te brengen, maar levert ook onmiddellijk een diep en waardevol inzicht in het interesseniveau en interesseprofiel van je doelgroep. Zo is te achterhalen welke onderwerpen de meeste traffic generen naar je website en welke artikelen de grootste conversie hebben voor de organisatie.

Met een digitale nieuwsbrief kom je direct binnen in de mailbox van de doelgroep en is het mogelijk om warme relaties te creëren en te onderhouden met deze relaties. Door deze te analyseren kun je de nieuwsbrief steeds specifieker maken, op basis van de interesses van je doelgroep, en daarmee de conversie onder de respondenten vergroten. Meet het klikgedrag en weet waarop je de marketing en sales moet insteken om tot meer leads en afspraken te komen.

Het opbouwen van je email lijst en het bijbehorende interesseprofiel is daarom een van de belangrijkste pijlers voor je Marketing in 2017 en 2018!

Heb je vragen over dit onderwerp of ben je benieuwd hoe Creatieve Strategen je hierbij kunnen helpen?
Neem dan direct contact met ons op en we helpen je met plezier verder.



Geef een reactie

14 + 1 =