Meer en betere leads

Aansprekende content
marketing
voor je organisatie

In een tijd dat mensen direct online gaan voor relevante informatie, doorverwijzingen en recensies is content marketing ongekend belangrijk. Mensen zijn beter geïnformeerd dan ooit doordat online alle informatie is te vinden en vergelijkingen steeds sneller en makkelijkere te maken zijn online.

Het online boeien en binden van nieuwe leads is daarmee een belangrijk onderdeel van iedere marketingstrategie. Content die de klant echt helpt en via het juiste kanaal op het perfecte moment wordt aan geboden wint op online gebied. Content die aanzet tot communicatie tussen potentiële klanten en je organisatie.

Wij helpen je met het creëren van de juiste content en denken met je mee via welke kanalen en net zo belangrijk op welk tijdstip je deze dient aan te bieden. Wij schrijven blogs, nieuwsartikelen en activeren campagnes voor op je social media accounts.

Impact van inbound marketing:

4.1X

Meer traffic

3X

Meer leads

79%

Meer omzet
Strategische Leadgeneratie

Download onze Trend Paper over Inbound Marketing 


Wil je weten hoe je een resultaatgerichte inbound marketingstrategie formuleert? Download dan onze Trend Paper, waarin wij je onze strategisch visie geven over het creëren van een sterk inbound marketing systeem.

Hoe werkt het

Drie belangrijke pijlers van Content marketing

Vindbaarheid.

Door middel van goede content werk je automatisch aan de online vindbaarheid van je organisatie. Door in te spelen op zoekvragen ben je niet alleen vindbaar online maar zorg je er ook voor dat de juiste doelgroep je organisatie leert kennen.

De juiste content.

Het aanbieden van relevante content aan je leads zal deze helpen om geïnspireerd te raken over de diensten van je organisatie. De stap van lead naar klant gaat daardoor een stuk sneller.

Activerend.

Content marketing werkt activerend voor je doelgroep omdat deze je gaan zien als autoriteit op je vakgebied. Het werkt daarom mee aan het overtuigen van je potentiële klant.