Onze aanpak

Wij vliegen je vraagstuk aan vanuit een effectieve en creatieve invalshoek. We starten met een analyse van de huidige en gewenste situatie en creëren hierbij een passende en unieke oplossing. Aan de hand van een gedegen aanvalsplan brengen wij de marketingmogelijkheden voor je in kaart en maken we inzichtelijk hoe we de doelstellingen voor je organisatie gaan halen.

We creëren een creatieve strategie aan de hand van de volgende zes stappen om samen de beste oplossing voor je vraagstuk of doelstelling te realiseren.

1. Research & Analyse

Voordat we beginnen met het verzorgen van de marketingactiviteiten, analyseren en onderzoeken we wat reeds staat en waar verbetering gewenst is. Een gedegen analyse ligt vervolgens aan de basis van een creatieve strategie die past bij de doelstellingen van de organisatie.

2. Strategie

De inventarisatie en analyse vertalen we vervolgens naar een creatieve strategie, gekoppeld aan de juiste middelen. Aan de hand van deze strategie zorgen we ervoor dat de doelstellingen van je organisatie behaald worden.

3. Design & Creatie

Met je creatieve strategie in het achterhoofd gaan we direct aan de slag met het ontwikkelen en vertalen van je strategie naar unieke campagnes en passende berichten. Wij zorgen ervoor dat je herkenbaar en onderscheidend naar buiten treedt.

4. Content Ontwikkeling

Naast creatieve berichten, passend binnen de strategie, zorgen we er ook voor dat je teksten naar buiten worden gebracht met een en dezelfde Tone of Voice. Op deze manier communiceer je als organisatie altijd op dezelfde professionele manier met je prospects.

5. Lancering Campagne

Nadat we alles zorgvuldig voorbereid hebben is het tijd om je campagne te lanceren. We doen dit zorgvuldig en op een passend moment, zodat je campagne een vliegende start kent. We begeleiden je campagne tijdens de gehele looptijd en houden alle reacties nauwlettend in de gaten.

6. Inzichten & Optimalisatie

Een creatieve campagne heeft als voordeel dat het je ongekende inzichten oplevert in het gedrag en de interesses van je doelgroep. We laten je zien welke onderdelen van je campagne goed scoren, waar we de campagne moeten bijstellen om resultaat verder te vergroten en wie de belangrijkste prospects zijn voor je organisatie. Vervolgens oogsten we de leads, die uit de campagne ontstaan, in een analyse voorzien van naam, toenaam, bedrijf en interesses.

Ontmoet onze Creatieve Strategen!

Wij vinden het leuk om samen met jou te brainstormen over je eigen creatieve campagne.

Je eigen campagne ontwikkelen met onze Creatieve Strategen?